Pages

21 March 2012

TUTORIAL : daftar CLICKSENSE


hellllllllllllllllllllloooooooooo
second entry for tonight..
kenapa entah malam ni gatai  nak buat sampai dua entry..lantak lah..janji aku tak kacau orang..ye tak..lagipun entry ni untuk tolong ampa pasal clicksense...

amacam??dah daftar??belum??kenapa??takut??
hurrrrmmmmm...yang itu aku tak boleh nak cakap apa lah..
tapi kalau ampa cakap tak tahu macam mana nak daftar..aku bolehlah tolong...hehe

sebab memang niat aku buat entry ni nak bagitahu ampa cara daftar and cara klik senirik untuk masyuk..
hohohohohoh...
bestkan??tak payah tunggu orang masuk blog kita and klik baru dapat duit..kita senirik boleh buat..
within 24 hours..

*****************************************************
okayh..mula mula..
ampa masuk sini untuk daftar..
then ampa nampak macam dekat gambar bawah ni kan??

 yang no 1 tu tak penting..
ampa terus klik yang no 2..SIGN UP
atau tekan dekat sini pun boleh


dia dekat bawah sekali bahagian kiri..scroll tengok ada tak??

haa...tekan sign up now to k??

urmmm...tak ada pix la lepas sign up sebab sekali sign up ja bagi  satu ip address..so, bila aku bukak terus masuk dekat sign in..

apa apa pun, macam biasa ja..ampa hanya perlu isi semua yang wajib di isi..
tapi...
dekat bawah bahagian kiri dia tanya method bayaran..ampa pilih cheque okay??then masukkan nama penuh ampa..senang ja..

lepas dah daftar semua.. 
ada banyak tab dekat atas kan??macam pix bawah ni..


haa..part ni aku suka...
klik senirik untuk tambah duit...hehe
ampa nampak tab yang aku highlight pink tu??

haa...dekat aku dah kosong sebab aku tak menyempat nyempat nak klik..dekat ampa mungkin ada tiga number kowt..tak pasti..ampa tengoklah..

tekan okay...nanti ada banyak iklan mintak klik..
macam ni :


yang enam tab di atas tu maknanya yang belum di klik..
yang tiga tab di bawah tu dah pun di klik..
kalau ampa punya dah sah sahlah semua belum di klik...haha
senang ja kerjanya..ampa klik dekat salah satu yang belum di klik tu..nanti keluar yang ni pulak kan??

dia suruh klik pix kucing ja..
tapi
ampa kena tunggu masa yang aku highlight dekat bawah kucing tu keluar..
masa seminit diberi untuk ampa klik yang mana satu pix kucing..
ingatan :
jangan klik selain kucing..nanti dah rugi $0.001..
jangan klik ads lain yang ada dekat bawah sebelum klik kucing..lepas dah klik kucing tu boleh la..
 tunggu masa keluar baru tekan..
iklan yang dah di klik tak payah gatai gatai nak klik lagi sebab dah tak diberi duit dah..

pix dekat bawah ni keluar kalau ampa tekan pix kucing yang betul..
nampak dia tulis 'you've just been credited $0.001'..
tutup tab tu bila dia cakap macam tu and tekan iklan yang lain sampai habis okayh...
duit memang terus boleh tengok dekat yang dia tulis username ampa tu..

bila iklan dah habis..ampa tunggu esoknya pulak..mesti ada iklan yang baru..tapi kita tetap buat benda yang sama..hanya perlu 
'click on the cat'
[klik kucing]


 okay..itu saja untuk kali ni..
jangan lupa try..daftar tak rugi..haha
daftar sini okay??

p/s : semoga rajin klik and dapat duit banyak banyak.. :]

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...