Pages

27 March 2012

ini entry or wad??

entry pendek hary ni....

heyyyooo..

hurrrmmmmm...dah beberapa hary tak melawat sini..bila melawat tengok benda yang sama and tengok blog aku yang serabut yang dah tak macam blog dah ni..

hewhewhew..
ekceli aku tak ada sebarang idea untuk di tulis hary ni..tapi tak seronok la kalau ada member yang melawat and tengok blog aku tak ada terjejas and tak ada sebarang jejak..kang ampa pikir aku dah tak wujud pulak kan..haha

so, disebabkan tak ada idea..aku tulis je la entry merapu ni..
tapi tapi tapi....

aku ada news yang banyak orang dah tau ekceli..

1. awal propose scha live dalam propaganza itu hary...scha terkezut kemain sampai nangis and si awal pun nangis nangis mintak 'sudikah awak menjadi yang halal disisi saya??'

2. aku tengok cerita 'calon suamiku' di Astro Prima itu hary and guess apa yang aku terperasan??

hurmmm...

masa scene mak usu tu tunjuk pix calon suami anak buah dia..dia keluarkan pix ZACKZUKHAIRI dowh...terjerit aku sambil tengok..senyumku melebar..
'top jugak mamat ni...adehh'

okayh...itu sahaja for today...see yaaa

bubbyess...

p/s : nak tukar skin..setuju??

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

2 comments:

Noraida Abdullah said...

annyeo..:) sweet kan awal propose scha.. shuke.. :D

Nabyla Ahmad said...

yup3...suweet sangat..sampai nangeh..iloike..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...