Pages

05 March 2012

dari azura ke neelofa..apakah??

letih berjalan rasa nak tido...
lalalaaaaaa...
haty ligat bernyanyi nyanyi bersorak mahu memejamkan mata setelah puas berkejaran sani sini di siang hari..
malam yang damai ni [macam biasa,jangan tengok jam di blog aku],
 aku cuba masuk ke bilik tanpa membuka lampu..
bajet tak nampak laptop, boleh terus lelap..
tup tup...

aku tertoleh jugak...alahai..kan balik tadi aku terus bukak and tinggalkan atas meja..
mana boleh tak nampak..si laptop ni pulak sikit punya menggoda ja..
terlihat lambaian manjanya memanggil aku untuk mendekati..ahhhh...

button connect aku klik pantas..layan jelah..

okay...tak ada apa yang nak di ceritakan sangat..hari hariku berjalan seperti biasa..
aku gembira dengan cara aku..dengan pilihan aku..


walaupun kadang kadang rasa macam ahh..apa nak jadi dengan aku?
tak ada yang nak dibanggakan..tak mampu nak berdiri sama tinggi dengan keluargaku yang lain..
entah di mana silapnya aku pun tak tau..hanya doa dan linangan air mata mampu mententeramkan haty kecilku..

petang tadi aku keluar..sengsorang..singgah rumah abang aku..bajet nak singgah ja tapi jadi terrr lepak sejam dua..haha..ini semua gara gara anak sedara aku ajak tengok cerita Azura..
wah wah wah..hari tu aku tak sempat niat nak gi panggung sebab tak tau bila cita ni keluar..tau tau ank sedara aku yang dajah empat bagitau dia dah tengok wayang cita ni..
amboi bebudak sekarang..lajuuu ja...aku pun tak selaju tu..
memang sekarang ni aku agak ketinggalan bab bab filem..

tadi dah diorang ajak tengok sekali..apa salahnya..aku bukan ada agenda lain pun..sekadar menggunakan masa lapang di jalan yang benar..
ahax...


best jugak cita ni..tak banyak menyimpang dari cita asal..cuma hobi hero yakni Zack dah lain..Zack dulu minat motor..Zack millenium minat paintball..
percintaan Zack dengan Azura jugak disebabkan paintball..haha..
banyak berkisar di luar negara..ada part yang aku tak faham sebab anak sedara aku tanya soklan matematik and camna nak guna skype tengah tengah aku khusyuk melangut tengok cita ni..haha

tapi kan..dulu aku ingat si neelofa ni ala ala malu malu and agak sopan...ternyata tidak..bila cita ni bermula, ada part dia menari dengan patung orang utan sambil keluar lagu apa ntah.. 
terkejut jugak aku tengok..baju tangan panjang tapi kainnya alamak aiii...

entah entah orang lain pakat sempat terrr nampak masa shoot..upppsss....

NEELOFA

korang rasa tak apa yang aku rasa? macam baju ni ja yang dia pakai..daring jugak la si neelofa ni erk?
 gerun aku.. 
ini baru aku google AZURA 2011/12.
.belum aku google nama dia lagi..jap aku try..let see what im gonna dapat...

tak banyak..cuma yang ini..masih biasa biasa kalau nak dibandingkan dengan artis lain yang jauh lebih berani...ye tak??

nampak macam neelofa lebih suka mendada bila shooting..grrrrrr...

alamak...dari nak story pasal Azura...dah jadi pasal Neelofa pulak..
aku bukanlah niat nak mengutuk apatah lagi memalukan pihak lain..cuma bagi aku..dia sangat cantik..dari kecik lagi..sayang kalau dia sendiri yang memburukkan kecantikkan yang dianugerahkan dengan aksi terlebih berani..

itu sahaja dari aku..mahap andai ada yang terkilan atau tak suka..

sekian untuk entry kali ni...

p/s : rasa macam nak buat tutorial lapuk esok pagi..hehe..

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...