Pages

20 March 2012

“Wang Tunai RM5000 untuk Blogger”.

entry pendek hary ni...

hait hait hait....
[sambil angkat kening]hehe

tadi aku ada tertengok post member..dia ada join ini :


dekat sini 
 [tekan pix pun boleh]

hmmm....ampa ampa...aku nak join bolehkah??tapi apa yang aku kena buat??apa kita kena buat??haha...

baiknyakan haty bloggerwanita ni buat macam ni...ramai lak tu ganjaran dia bagi...ahax...yang penting aku support...aku suka join and aku suka duit...ampa jangan lupa klik pix tu tau untuk turut sama join..mana tau kita murah rezeki bulan depan..haa...jangan la kedekut sangat nak klik..tak keluar duit pun..

aku tak mintak duit ampa melainkan mengajak ampa sama sama join..hehe..

to bloggerwanita...layakkah aku join??
[buat muka pussycat]

please...
hey...nak join ke??nak tau lebih lanjut??
klik la gambar di atas and then baca terma and syarat dari blogger wanita..

cepat cepat cepat...hanya 100 blogger yang layak okayh..

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

2 comments:

Gadis Kampung said...

salam jemput ke belog saya...saya tak dak RM5000 nak bagi just ada ilmu dan coretan menarik di belog saya...boleh jadi teman blogger saya...salam perkenalan..

Rakan Blog said...

all the best ^___^

share n ping kat >> Rakan Blog jugak yerk.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...