Pages

21 March 2012

ini ka trend GA & contest lain2??

entry taaaaaaak berapa nak pendek hary ni...

hai hai hai....
assalamualaikum..hehe

semalam aku ada buat entry pasal clicksense kan??ada baca tak??
kalau tak..tak pa..boleh ketuk pintu ni and masuk..

mana pintu mana pintu??tadaddddddddddaaaaaaaaaaaaa
ini pintu ---> 'PINTU'

haha..entah apa apa entah..
hey ampa..aku sekarang penganggur okayh...aku gila cari kerja and cari duit..nak tolong aku??
please...nak??sila tekan semua banner yang ada termasuk iklan bloggerwanita dekat sebelah okayh..bukan bawah..sebelah...ahax..ya ya ja pomot..



hellllllllllllllllllllllllllooooooooooooo..aku dapat masuk okayh..
tak percaya??nah tengok bukti..


aku menusia ke 50 padahal aku post link dekat bloggerwanita yang ke 67..
alhamdulillah..
[bangga sat sebab aku tak pernah join contest beb..keciwi la siket]
haha...

sila klik banner blogger wanita kaler merah di sebelah untuk tahu lebih lanjut...

bukan apa..aku kalau nak join, aku tengok gak kelogikan daftar masuk tu..ni entah apa apa entah...nak buat contest and give away bagai tapi syaratnya nak kena :
add fb ang  like fanpage ang follow twitter ang..
add sana follow sini like situ...
kalau page ang saja tak pa..ni angkot habis member member ang..ang atoq panjang berjela..tak buat semua tu ang reject..hadui...ni namanya mengambil kesempatan tahu tak??membara jaa aku yang ngah taip ni..hihi..pulun kan pulun kan..

aku admit ramai yang buat macam ni untuk tambah fren list kan??tapi agak agak lah..kalau setakat like fanpage ang aku boleh terima lagi..dekat sebelah je kan..dah like boleh terus keluar..
tapi macam fb??twitter??blaa bla bla...??
ye la..

cer ampa pikir..aku memang sangat jarang nak bukak fb sebab tak dapat kebenaran tapi syarat contest kena add fb ampa and kawan ampa dua tiga orang..itu dah menyusahkan aku tahu tak??
lepas tu aku tak ada akaun twitter..
'erm...bagi yang tak follow twitter kami di kira reject ye...'
WT*..
takkan aku nak kena buat akaun twitter gara gara nak join GA??adehh

nak buat apa apa pun, ikhlas lah sikit..ni macam tak masuk akal lah...nak kena add fb ang dengan member member ang follow twitter ang dengan member member ang..

bagi aku..setakat suruh buat entry pasal contest atau ga tu okay sangat sebab tu ja cara nak tunjukkan kesungguhan kita join...ye tak??then like fanpage..tak ada hallah kan..biasalah tu...

okay lah..aku tak nak membebel banyak macam mak enon..mungkin ampa pernah laluinya..aku kat sini setakat nak suarakan pendapat ja..hewhewhew..

till then...bubyesssssssss

p/s : tq kepada kak aya a.k.a owner bloggerwanita yang bagi aku peluang join contest..inilah contoh giveaway yang tak banyak kerenah..tak percaya??ampa tekan banner atas sekali warna merah and masuk and baca lah senirik syarat syarat dia..


Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

2 comments:

fieda said...

hehehe..tak suka jgk join ga yg byk sgt syarat..suka yg simple2 jer..nk try join la yg ni..

Nabyla Ahmad said...

erk...wahh...kita sependapat..hehe...join lah...rezeki memasing.. :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...