Pages

18 March 2012

♥ cheynta aku & lulu ♥


heyyoooo  outhere...
hihihik!!!upss...hurmmm...hary ni aku nak story pasal kisah cheynta aku dengan lulu..ahax!!!
gatai ang...

okayh..hahaha....tipu jaaa

JOM TENGOK APA KAMI BUAT JUMAAT LEPAS ;]


INTRO :]

one fine sunny jumaat...aku keluar pergi beli pin UPU..hary tu jugak incik jiwa nak bertolak balik meninggalkan aku jauh dari pandangan..haisy...tak bolehlah nak keluar makan and shopping pree lagi...haha..so, aku ajak lah dia keluar before balik..sob sob sob :'[

setelah bersiap seringkas cuma, aku pun keluar meninggalkan cik Lulu ,5 tahun yang masih terbongkang tidur di atas katil..tak pulak aku bangunkan dia memandangkan aku tengok lelap sangat dia tidur...

fine, setelah siap breakfast jam sepuluh pagi dengan incik jiwa and amik ikan and kuih dengan market, aku dengan incik jiwa pun berlalu k BSN intuk membeli pin UPU..ramai sangat orang waktu tu, incik jiwa meminta kebenaran untuk balik memandangkan dia nak ke masjid menunaikan solat Jumaat kendian bertolak meninggalkan kampung halaman..

okay...
aku pun tunggu di bank senirik and terus balik lepas selesai dapatkan no pin yang salah tu
[salah aku sebab tak tengok betul betul..jadi isnin nak kena gi bank lagi beli pin..no hal..
incik jiwa da bagi bekal duit sikit before balik..thanks hunn!!  ]

*************************************************

selesai intro dengan incik jiwa..

PERENGGAN 1 :]

sampai di rumah...aku masuk bilik..aku tengok Lulu jeling aku tajam..aku tegur tapi dia buat dekkk ja sambil layan youtube..

??????

"Lulu??sombongnya...tengok vid apa tu?nak join boleh?"

tanpa menoleh, Lulu menjawab ringkas...

"vid matluthfi! tak boleh...need to be alone!"

[tekan matluthfi untuk ke channelnya]: )

aiseyh...sombong...aku tau Lulu merajuk  sebab aku tak bawak dia keluar and say gudbye dekat incik jiwa..
aku pun puas mencarik idea macam mana la nak pujuk si Lulu ni..then aku pergi jugak la dekat Lulu and try buat lawak..

"Lulu??peace!!no war 0kay??senyum la sikit...senyumla...lololo...lalalala...lilili...lululu"

[dekat belakang beg incik jiwa bagi for bday 6 mac ary tuh..cantik kalau tengok real...serius!!]


"cakkk!!!Lulu??Lulu??aceceh...menyombong dia sekarang..."

adehhh...puasss jugak laa aku nak memujuk si Lulu ni..langsung tak makan saman..boleh dia layan and download vid matluthfi tu sampai habis..kira siap khatam lagi vid vid tu..ish ish ish...


PERENGGAN 2 :]


aku dah fade up memujuk...last last aku amek keputusan untuk duduk diam ja tepi dinding tengok Lulu layan vid..kali ni dia tengok vid anwar hadi pulak..adoiyai..kemain ang Lulu...kalau dengan jantan kemain laju ang no...tak pa tak pa...
[tekan anwarhadi untuk ke channelnya]

"sapa cakap??vid maria elena pun aku tengok okay?"

[tekan mariaelena untuk ke channelnya]

"???...okay..."

sejam berlalu tapi aku tengok Lulu still buat dekk..haty ku terbakar..membara..lantas aku mendekati Lulu...


haaaa....amik kau...

"nah,rasakan!dah tak boleh tengok vid..bluex...Lulu dah tak nampak.."

tiba tiba Lulu menjerit mintak tolong..

"mak!!tolong...!!ada perogol berisi masuk rumah...mak!!"

wad???OMG!!perogol berisi kau panggil aku...WTF!!


kali ni aku tutup mulut dia pulak..amik kau...

"hahahaha...dah tak boleh jerit.."

PERENGGAN 3 :]

aku ingat dengan main main dengan Lulu, dia akan okay...rupanya tak..memang tak makan saman budak ni...kecik kecik dah pandai merajuk..


macam macam aku dah buat termasuk tarik telinga dia sampai terangkat..haha...jahat betul aku..
tapi tu la..


Lulu sangat keras..keras yang di maksudkan ialah hati dia okay.. :[
fizikal dia memang lembut...sebab tu aku selalu peluk dia..hehe..♥..alololo Lulu...Lulu
memasing antara kami merajuk..aku pun tak nak kalah..sampailah aku tertidur and dengar bunyik sesuatu..

PERENGGAN 4 :]



wahh wahh wahh..Lulu snap pix waktu aku tertidur..pandai ang no..

"Lulu??dah okay??dah tak merajuk??"

aku bagai tidak percaya sambil menonyoh mata..

" :) "

hanya senyuman lebar yang dihadiahkan kepadaku..tak pa..janji Lulu dah tak merajuk..hehe...terus aku bangun and memulakan perangai pulun aku...ahakk...

"Lulu! tengok bag ni??cantik tak??incik jiwa bagi semalam.."






Lulu senyum sambil angguk tapi dia bagitau dia sedih sebab tak dapat jumpa incik jiwa before incik jiwa balik..

"dah 5 tahun since Lulu bertukar tangan dari incik jiwa kepada cik haty..rinduu woo nak jumpa incik jiwa...wuaaa"

tangisan Lulu aku hentikan dengan mengajak dia snap pix sama sama...


yeaayyyy...

kami kembali bahagia seperti selalu...
♥ sayang Lulu ketat ketat and padat padat 


KENALI LULU

Lulu
5 years old
manja..comeyll..baik haty..
suka tengok tv..online..tengok vid dari malaysian youtubers..
tak suka memasak..baca buku..basuh baju sebab Lulu clothesless..haha
my BFF

kami tinggal serumah...sebilik..tidur sekatil..sebantal..seselimut..
we share macam macam and love to laugh sama sama..

okays frens...tills heres..meets agains nexts times..
bubyes..
♥!!muax!!

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...