Pages

29 February 2012

CINTA KURA KURA 2012

haisy...tengah kumpul idea nak tulis tiba tiba tertengok 'the making of....cinta kura kura' pulak...
errr....kita layan dulu k??aku memang cam ni...tak buley nak simpan esok esok aku punya excited...memang nak jugak cita on time...kalau tunggu tunggu takut excited tu dah hilang...basi pulak...ha....kan dah rugi...


         TAJUK FILEM :    cinta kura kura
                PELAKON :  *   tiz zaqyah[cik heroin]... 
                                     *   aeril zafril[incik hero]...
                                                 *   zizan raja lawak[si jura kura]...
       *   etc
TERBITAN : KRU studios


comeyl siot prop and pakaian dorang ni terutamanya cik tiz...whooooaaaaaa...gerremmm aku tengok....theme dorang untuk filem ni ijau, merah and kuning..kan comeyl..tapi aku macam pernah tengok baju theme ala ala ni..


hah...sama tak dengan filem my girl??papapun...apa nak kisah...theme je pown...besalah...
meyh cuci mata dulu meyh...





yang paling comeyl bagi aku tu tu tu...helmet cik tiz...comeyl kan??tak nampak ekk??jap jap...
yang ni??kalau tak nampak jugak memang laa ampa buta perut...hahaha..


okay...done cuci mata...mac ni ampa jangan lupa pulak gi panggung...layan cik and incik comeyl di atas...ehemmm...esoklah mac itu...aduhai...cepatnya masa berlalu...

p/s : selamat masuk bulan baru...ehem ehem...bulan hari lahir aku...yeeehaaaa....muaxxx..adiosssss

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...