Pages

30 December 2012

Note Pink!!wink wink :]]

Assalamualaikum..

weetweeet....

hehe..harini aku sangat happy..yesss...sangat sangat..

selepas puas merengek and membuat incik jiwa hampir hilang sabar dengan perangai aku..akhirnya..

taaadaaaaa.........


posto posto..
pesanan dah sampai..hadiah hujung tahun..ahax..by hand lagi u olls..malu i olls..haha

takdelah..
incik jiwa beli phone ni dah few days dah..tapi tunggu cuti je dia nak hantar..hehe..

"dear my beloved incik jiwa..

tqvm sebab sanggup belikan ty phone ni..masa merengek mintak ritu..ty ingat jiwa pun main main..sengaja ty nak cabar cabar jiwa..hikhikhik..
but then..
bila jiwa sudi nak belikan..yang limited punya pulak tu..ty terharu sangat sangat..
tapi nanti jangan tolak duit hantaran pulak..kuengkuengkueng..."

so..ampa ada perasaan bulan lepas aku ada post yang aku and incik jiwa mengalami mimpi yang sama??alaaaa...entry ni ha..[tekan je..new tab 2]ha..dah??

okay..ekcely..malam tu aku merajuk masa diceramah oleh incik jiwa..mana taknya..susah beno aku nak faham kondisi dia..nak kena beli dua fon..nak yang elok pulok tu..manala dia sempat nak kumpul duit..[dat time]..

so..macam macam aku cakap dia..sedih incik jiwa dibuatnya..yela..enam tahun kami sama sama..boleh aku nak kata dia itu dia ini just sebab phone..jahat tak aku??huhu

now..
dah ada depan mata..
aku malu sendiri..perangai macam budax budax..

tadi aku amik cuti..pergi jumpa incik jiwa..sebab aku dah janji before this..aku akan amik cuti bila dia balik..dah selalu dah dia kena amik cuti hari jumaat je sebab aku tak nak amik cuti..teruk kan??

hari ni..dah jumpa..incik jiwa pass phone tu untuk aku..bawak pergi makan..beli sim baru.. and tinted skali..diamond punya..

jadi... 
kami guna...



yeahhh...

digi easy..hehe

lepas tu incik jiwa cakap..
dah pakai phone canggih..beli la cover yang canteks sket..
pilih pilih..akhirnya aku ter-ber-kenan dengan diz one..




nampak sangat biasa  dengan warna hitamnya..tapi dicampur sedikit orange and hitam..cute jugak..aku minta tauke kedai tu try bukak cover tu..bukan apa..tadi aku ada tengok kedai lain..cantik..blue and pink..

bila bukak..ada nampak apa bahagian tepinya..??


maka sangat terpikatlah aku..terus berangan nak letak i/c and lesen and yang penting penting..bukan apa..nanti senang nak bawak..hihi..

terus amik..hehe..

tapi kan...
alaaa ada tapi tapi pulak..

incik jiwa beli note 2 untuk dia..wahai hati..tolonglah jangan jelez..orang dah belikan note tu pun kira dah bersyukur..bagi betis nak peha pulok..lempang laju laju baru tau!!

okay..
itu saja untuk hari ni..
alamak..tadi lupa nak snap pix dengan incik jiwa..dah lah susah nak balik..isk..

ada pix aku jaa...
wuwuwuwu..itu pun satu ja..kikkikkikkik


pix disnap menggunakan phone lama..maaf atas sedikit kekaburan..
baju aku ada polka dot warna merah tapi kecik..tak nampak bila snap..sayangnya...

till then..
bubye..
Assalamualaikum..

p/s : lain kali kalau nak cakap..pk haty orang dulu..jangan nak main lepas je..aku dah kena skali..cash dihantar mimpi malam tu..mana cuak pun..now..aku lebih menghargai incik jiwa..smoga kami dapat bersama dengan izin Allah Maha Besar..amin..

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...