Pages

05 December 2012

rabu yang pompangpompang

Assalamualaikum...

'Kak Lin!!barang dah sampai..tqvm ya...keep in touch okay..muax3!!!'

bajet ja aku ni kan..bukan apa..msa tengah kerja tadi..abang posmen ada call..

"hello..cik nabyla ka??saya dari poslaju"

"ya saya..kenapa??"

"rumah cik yang mana satu ye..?"

"owh..rumah saya kale hijau.."

"ok trimass..."

hehe...balik dari kerja..mata aku meliar cari barang  sampai tadi..dekat dapur tak ada..bilik tak ada..ruang tamu tak ada..dalam peti ais tak ada..toilet lagi la kan..

sambil sambil aku tegur mak yang sibuk kat dapur..mata still sibuk liar mencari..beberapa minit..aku pura pura masukkan air dalam jug..tapi tak jumpa jumpa juga..

mengalah akhirnya..

"mak..tadi ada poslaju mai kan..ada barang kan??"

"ada..hang beli apa sampai pos pos ni..aku pegang ringan ja.."

"owh..ada surat cinta..hehe"

"aku simpan dalam almari bilik hang nuh.."

taaaddaaaaa!!!
laaa...jenuh jugak aku mencari..sepantas kilat aku berlari masuk ke bilik..haty berbunga bunga tengok barang dah sampai..sesaat terlihat sekor ikan emas aku dah pening lalat macam nak mati..

'ahhh...biar dululah..nanti rosak lak mood..dah la dekat tempat kerja tadi emosi aku sangat terganggu..'
haha...ayat tak boleh blah la..

Btw..
itu ja aku nak post hari ni..

sekali lagi..

'TQVM kak lin..esok baru nak try..hehe'

till then..
byebye..
Assalamualaikum..

p/s:boss ada buat sedikit perubahan hari ini..ya gaji ada naik..tapi aku di masukkan dalam office management bersama yong..suka!!tapi macam mana dengan comm aku??boss cakap nak adjust bagi extra..tengok la mcam mana..itu sedih okay.. [nanti aku try buat entry asing untuk isu ni and bakal gift from incik jiwa..hehe]

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...