Pages

20 April 2014

:] one step closer [:

Assalamualaikum 
n 
salam ukhuwah...

    urmmm...last entry december 2012...dah setahun aku tak update blog ni..rindu memang ada..banyak sangat hal yang dah jadi dalam hidup aku...kalau boleh semuanya aku nak capture...simpan kemas dalam blog ni..bila dah tua nanti...tunjuk dekat anak anak...ni lah perjalanan hidup aku..biar anak anak pulun sikit study..jangan jadi macam aku..sampai sekarang still blom ada rezeki jadi mahasiswa..insha Allah..soon..

btw..

   cemburu pulak bila tengok orang lain selalu update blog while aku...sibuk struggle mencari arah tuju hidup..aiseh...
blues....

alang alang dah ada kesempatan update ni..nak la jugak aku share majlis E-day aku februari yang lepas..

Alhamdulillah..bersyukur atas limpah kurnia dariNya...majlis berjalan lancar..aku kini bergelar tunangan orang...walaupun itu bukan tiket atau pasti kami akan bersama...tapi jauh dari sudut hati...semoga jodoh kami berkekalan..

Dear mr fiance.. 
After almost 8 years we got to know each other...go through cry and joy...i feel blessed when u agree to take the 1st step...Alhamdulillah...our e-day went smoothly..n seeing everyone' smile make me calm..tq 4 being with me n hope everything will be better after this.
Keep trust n loyal to each other okay..there will be sweet..bitter..and many kind of things we gonna face together..Deep in my heart...any things will happen...good..bad..but make sure..trust the 1..we knew each other bcoz of Allah...i will keep in my heart...lillahitaala..in sha allah..u too dear..Lots of love..Ur fiance#hadatada@basri91

1 FEBRUARI 2014






















  terima kasih banyak banyak kepada kawan kawan yang sudi hadir memeriahkan majlis...sanggup tggu dari mula sampai selesai..terharu sangat...kepada kaum keluarga yang banyak bagi sokongan..merestui hubungan kami...terima kasih yang tak terhingga...(aku ni jenis pemalu...nak terima kasih atau minta maaf depan depan memang fail...so disini jelah aku mampu nukilkan..hihi)

p/s: semoga kami mampu mengharungi hari hari mendatang sebagai tunangan...minta dijauhi perkara buruk dari kami..aminn...counting days.... :) :) :)

till then..
bubyesss...
salam....

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...