Pages

07 August 2012

Lee Chong Wei berangkat ke China esok??untuk??

Hello 
n
Assalamualaikum sahabat..

sumpah bukan kerja aku ni..aku hanya amek dari incik google okay ;P
Ampa tengok tak perlawanan badminton diantara hero Malaysia menentang hero China semalam??
aduhh
debaran semalam pun tak habis lagi..

tup tup dapat pulak berita Chong Wei berangkat ke China..
kenapa??
ada yang tak puas hati ka??

takkan pulak Datuk nak pergi balas dendam atas kekalahan tipis semalam??

theehehehe

ekceli
ekceli
ekceli

hihi
malu pulak nak bagitau..
ahax

title ja lebih..
bukan nak cerita pasal Datuk Lee Chong Wei pun..
tapi still ada kena mengena..

tak percaya??

try tengok pix ni..


hampir lima bulan aku kerja dengan Datuk..eh eh...SK..baru dua hari lepas aku perasan karakter boss aku macam Datuk..

masa tu aku dengan incik boss tengah close account 'berdua' [sila jangan jelez aku dapat berdua-duaan dengan this handsome boy] di kedai..

*berdua di atas bukan bermaksud hanya kami berdua..just aku di beri tumpang oleh sk untuk guna meja dia nak closekan account..lagi beberapa minit aku nak balik and dia pulak ada kerja nak buat..share meja la kiranya..okay??

suddenly..ada sorang pak cik ni tegur sk..

'Chong Wei!!takkan tak kasi murah sikit??'

sk yang asyik key in data terus angkat kepala..sambil senyum woookk..
aku menoleh memandang sk..

careless me!!terus aku senyum..

kenapa lah selama ni aku tak perasan..
he is quite tall..
petite..
his hair style
saling tak tumpah macam Datuk..

cuma sk lebih sikit

he is very good looking
always smiling..
sangat penyabar..
can turn out to be a motivator in a blink of an eye
tak pernah langsung aku kena marah doeh..
teguran ada tapi dalam nada yang sangat berhati hati disulami senyuman..
tu yang buat aku sekarang semakin senang hati..

dia pulak sesenang hati beri kepercayaan sepenuhnya kepada aku untuk ambil alih tugas yang saban hari dia buat..

now..aku ada kerja lebih sikit la..
and gaji lebih..

yeayyy!!!
sshhhyyy...jangan bagitau sapa sapa tau..
sk cakap i bagi u gaji up sikit tapi jangan cakap dengan kawan kawan lain..
laagipun..kerja akaun ni lebih kepada rahsia company..hanya dia ja yang tau..
tapi starting from august..kerja tu aku yang kena buat..

meaning that dah jadi rahsia kami berdua..
hihi..
sebab tu aku kena share meja dengan dia..sk tak nak kawan kawan lain nampak apa yang tak boleh nampak..

esok sk akan berangkat ke China..
selama seminggu pulak tu..

aku ada tanya sk..
'boss nak pergi jumpa lin dan ka??'

haha..
dia senyum lebar..

'u pun tengok semalam??'

'mestilah..!!'

dear sk..
baru lima bulan saya kerja dengan boss...
tapi dah dua kali boss up-kan gaji saya..
terasa macam boss ni main jutaria la..
hope saya dapat bantu boss buat kerja dengan sebaik mungkin..

boss..
sebelum balik kerja tadi..kak phin ada tanya

'u nak sambung sekolah[Universiti] tak nanti??'

'kenapa??'

'boss ada tanya..dia cakap kalau boleh tak nak bagi u p..susah sikit la..dia harap u sekarang'

'erk..haha..tak tau la kak..'

'dia suruh kak pujuk u..bagi u konfem betul betul..'

 y u no ask me directly huh??
boss selalu macam tu..

boss ajar saya yakin dengan diri sendiri..
kena berani berinteraksi dengan orang..
tapi dengan saya boss selalu tak tanya direct..

yaa..
kalau saya malu dengan boss..
itu okay..
fitrah pekerja yang terlalu menghormati majikan..
taapi bila boss malu dengan saya..
i cant help la boss..
hihi

apa apa pun..
boss tetap ze best boss eva..

so..
walaupun gaji tinggal ciput sebab saya shopping sakan awal gaji hari tu..
saya tetap tak dapat nak elak shopping lagi..

why??
sebab boss naikkan gaji saya bulan ni..
Alhamdulillah..

Tq Allah sebab beri kesempatan buatku bertemu Your such beautiful creature..

tak sangka aku beli kasut setinggi ni ;P-->noveni by louis

le me try that stilletto..alamak..kantoi baju raya..haha..over excited
okaylah..
till then
bubyess

Assalamualaikum..

p/s: selasa aku dapat gaji..rabu cuti cirit birit..khamis masuk kerja naik gaji..boss memang unpredictable..levya!!
p/s/s :bulan depan nak buat macam ni lagi la..mana tau boss up lagi gaji..hihik..berangan la hang peah oooiii..
nite!!

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

2 comments:

lelamaisara said...

tingginye kasut die..hehehe
salam kenal dari http://cutemama-lelamaisara.blogspot.com/2012/08/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html

Nabyla Ahmad said...

hihi..
tu la pasal..gayat la pulak tengok..
insyaAllah okay..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...