Pages

12 August 2012

AUWW..ZALORA!! I GOT 1!!

Hello
n
Assalamualaikum..

hihi..

intro dengan pix dulu boleh..

le me got it for free..saash from zalora ;]
tanpa buang masa..
aku google jugak page zalora..
payah jugak nak cari..
then jumpa..

printscreen dari page zalora
bangga la sangat kan..
ala ala macam dalam iklan..
kena jerit jerit sikit masa dapat kasut dari Zalora..

aku dapat kasut ni semalam..
nak rewind??
okay saja..hihi

le me tengah kalut close accaunt..
sebelum tiba tiba 

inat  [le anak sedara yang lagi tua dari aku okay]
aku [le aku laaa]

inat : ang kat mana??balik kerja pukul berapa??
aku : at tempat kerja lagi..pukul enam balik la..
inat : okay..balik singgah rumah aku na??
aku : kenapa??
inat : aku ada beli kasut..tak muat..kecik..ang mai na??
kalau padan..amek la kat ang..malas pulak aku nak tukar..
aku : kasut??free??okay saja..

tetap jugak aku kena keluar kerja lewat..angkara mila la ni..
barang belum keluar dah buat bill..cash lagi..
keras jugak la kepala aku dengan kak wen fikir ke mana la hilang duit tu..
last last dekat jam tujuh baru selesai..

Alhamdulillah...

keluar ja terus aku tekan minyak menghala rumah kakak aku..

try kasut..
padan..
terus amek tanpa tanya berapa ringgit..
foinee..
dah orang nak bagi..buat apa tanya harga lagi kan..
tu yang kena google tu..

tapi tak mahal sangat pun..
kira tak berapa nak bersalah sangat la kan amek for free..
hihihi

so..
raya ni aku ada dua pasang kasut..
now tunggu turn incik jiwa belikan baju raya pulak..
tak meriah la kan baju sehelai ja..

okaylah..

till then
bubyesss
see yaa

Assalamualaikum..
;]

p/s : semua yang berlaku atas kehendaknya..errr..boss...bila nak balik??
hikhikhik..[senyum senyum malu macam masa boss call petang tadi]

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...