Pages

07 July 2012

"Segmen : Jom tingkatkan followers by Hanis"

Hello 
Assalamualaikum sahabat...

Setelah hampir tiga hari privatekan blog and berfikir sejenak mengapa friends aku tak ramai..
maka hari ni aku publish kembali blog..

and yang paling penting..aku tahu KENAPA blog ni tak ramai follower  even dekat cbox aku selalu nampak da friend cakap dah follow..

itupun setelah aku ber-BW ke sana sini..
ha ni dia sebabnya..

aku guna button FOLLOW ala ala tumbler..

yesss..
aku dah faham..menyesal sudaaa..

so..
tak nak buat lagi..

now...aku nak join segmen ja...nak buang masa sikit..bhahaha


jomlah join..budak budak kot yang buat segmen ni..adeh..malu laks..

sila klik banner untuk join..

tamat pada

20 JULY 2012

join jangan tak join..

hikhikhik

till then
bubyes

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...