Pages

12 April 2012

:] tukar skin..hehe [:

2:44 am
12/4/12

hellooo...
and assalamualaikum...

hehe..akhirnya datang jugak entry lepas lama menghilang kan??ahax..ayat tak boleh blah..

ekcely aku update hari ni just nak bagitau ampa bahawasanya aku baru saja selesai tukar skin and lagu baru..sila melawat kalau rajin okayh??

ada jugak terdetik di hati and sanubari aku untuk buat entry pasal beberapa minggu kebelakangan ni..banyak hal yang jadi..aku dapat kerja baru la..aku gi kenurik sepupu aku la..and part paling best aku dapat jadik pengapit pengantin yang lawa tuh.tapi...aku tak ada la pix hari kenurik tu..ye la...sibok mengapit sampai tak sempat mintak tolong sibling snapkan pix barang dua tiga keping..

ayu!!
kalau ang pree and ang baca entry ni, sila la upload beberapa bijik pix hari kenurik ena hari tu dekat fb k??aku nak masuk dalam blog tak da pix..tak gempak la kan??kalau ang dah upload, bagitau tau??hehe..maklum la..aku tak online fb yee...

haha...sudah sudah la ya..
jam dah meliuk lentok ke angka tiga pagi tu..sok aku kerja..kang letih pulak..

k u ollzz..
daaa...c yaa...

p/s : incik jiwa berhasrat nak balik kampung hujung minggu ni..cant wait to c him again.. :]

Thanks For Reading!! Do Leave Your Comment If uollz Feel So!! ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...